Trzy strony wcześniej dałem link na fajną promocję Nokianów w tym rozmiarze. Kosztują 8 zł więcej za sztukę. To ja nie rozumiem jaki jest w tej sytuacji sens brania opon klasy Barum... http://www.felgi-opony.com/opony/let...5_6_9_231.html
to że tańsze to jeszcze nic nie zmienia, jak nie mają mojego rozmiaru, bo wyprzedają końcówki i stąd różnica w cenie. Netcar jest tani moim zdaniem, bo porównywałam na swoim rozmiarze.
Tydzień temu założyłem nowe oponki - Brigstone Turanza ER300 195/65/15 V.
Na razie za mało na nich przejechałem żeby wystawić ostateczną opinie ale mogę powiedzieć że czuje się na nich pewnie choć nie aż tak bardzo jak na poprzednich Continentalach.
Zauważyłem jednak że na nowych oponkach znacznie ciężej się kręci kierownicą niż na starych łysych Continentalach czy to normalne?
w sumie nowe, lepsza przyczepność..... a jak to wygląda u Was?
[ Dodano: Wto 27 Kwi, 10 15:17 ]
wczoraj były raczej mało idealne warunki, taka burza i ulewa, że na łysych jak ktoś jechał to pewnie popłynął na kałużach..
[ Dodano: Pią 30 Kwi, 10 08:59 ]
wszyscy już chyba zmienili oponki przez majówką bo cisza na forum :roll:
oponki załozone czyli dunlop sp01a 225/45/17 91w
Na razie przejechałem 200km.
wrażenia (głównie porównując do 16")
+ jest cicho (ale na 16" tez było)
+ trzymanie bajka, tam gdzie na 16" była już trzęsawka na 17" samochód jedzie jak po szynach,
+/- mniejszy komfort, spodziwałem się, że będzie katastrofa, ale w sumie nie jest źle
- spalanie
Spadku mocy jakoś szczególnie nie zauważyłem, jednak zrobiłem za mało km na 17"
Do sprawdzenia jeszcze trakcja ale tutaj spodziewam się raczej +
VREDESTEIN Sprotrac 3 w zeszlorocznych testach ADAC byly w pierszej 3 razem z bridgestonami, stad zainteresowanie, o wygladzie nie wspomne bo jest bardzo interesujacy, ale nie o wyglad w gumie chodzi ( chociaz fajnie ajk jest )
a jak sie spisuja trakcyjnie te ultraci??
a tak zupełnie nawiasem mówiąc
SZKODA zawsze jak patrze na "twoje zdjęcie " to mi sie kojarzy filmik Davida Firth'a "Crooked Root" :diabelski_usmiech
Tydzień temu założyłem nowe oponki - Brigstone Turanza ER300 195/65/15 V.
Na razie za mało na nich przejechałem żeby wystawić ostateczną opinie ale mogę powiedzieć że czuje się na nich pewnie choć nie aż tak bardzo jak na poprzednich Continentalach.
Zauważyłem jednak że na nowych oponkach znacznie ciężej się kręci kierownicą niż na starych łysych Continentalach czy to normalne?
w sumie nowe, lepsza przyczepność..... a jak to wygląda u Was?
gdzie kupiłeś( w sklepie internetowym czy gdzieś na miejscu) i ile zapłaciłeś?
ja jakoś przymierzam się do takich samych tylko ( Ecopia), jeszcze wczoraj myślałem o 205 ale stwierdziłem, że problemów z trakcją nie mam :lol: :lol: wiec po co przepłacać :szeroki_usmiech
OPONY 195/65R15 BRIDGESTONE ER300 ECOPIA 91V - w granicach 220zl/szt.
ASO Skoda Warszawa Ursynów ul.Gruchacza 39 - najlepsze ceny w Polsce na hasło :Octavia Club Polska
Kontakt mailowy w sprawie wyceny części: [email protected] (p.Adam Wiśniewski, p.Łukasz Poniatowski i p.Kamil Banaszek) , tel.22-549-10-60
locaj85, Ma bieżnik nie symetryczny i gdy trochę szybciej jeździsz wycierają się brzegi od zewnętrznej gdy od środka jest ok. Przy normalnym bieżniku zamienisz stronami i możesz dalej jeździć a tu masz z jednej łysą a od środka 5mm bieżnika.
Na początku myślałem że mam zbieżność zrypaną ale pojechałem ustawić i facet powiedział że wszystko w najlepszym porządku. Teraz mam na przodzie Kleber no w porównaniu z Yokohama to jest dużo gorszy na zakrętach i na śliskim.
.
Jeżeli moja odpowiedź okazała się pomocna, wciśnij "Pomógł" k
locaj85, Ma bieżnik nie symetryczny i gdy trochę szybciej jeździsz wycierają się brzegi od zewnętrznej gdy od środka jest ok. Przy normalnym bieżniku zamienisz stronami i możesz dalej jeździć a tu masz z jednej łysą a od środka 5mm bieżnika.
Na początku myślałem że mam zbieżność zrypaną ale pojechałem ustawić i facet powiedział że wszystko w najlepszym porządku. Teraz mam na przodzie Kleber no w porównaniu z Yokohama to jest dużo gorszy na zakrętach i na śliskim.
nie rozumiem troche.... :|
co z tego jak zamienisz opony lewa na prawą ??
przeciez opony asymetryczne mają jedną stronę wew a drugą zew, tak więc zewnętrzna zawsze będzie an zewnątrz czy to z prawej czy to z lewej strony....
a scierające się brzegi to raczje objaw za niskiego ciśnienia
teraz czytam to 3 raz i zastanawiam sie cyz nie chodzilo Ci o to że :
opony asymetryczne sciaerają się bardziej na zew krawędzi ( objaw szybkich łuków, jak najbardziej mnie dotyczy )
a asymetryczne można zamieniać bo nei mają inside/outside
czy tak?
( jestem po obchodzeniu juwenaliów jako studen 6 roku :wink: :diabelski_usmiech stad burza myśli )
Komentarz